Sunday 1 January 2012

NIKMAT ALLAH YANG TIDAK TERKIRA...SYUKRAN...

Alhamdulillah...syukur kehadrat Ilahi sebab dapat hidup sampai tahun ini...2012..
semoga membawa sejuta manfaat kepada umat Islam dan diri aku sendiri...
banyak pengalaman hidup mengajar aku sepanjang hidup ini.....sangat2 bersyukur..
tak tahu macam mana aku nak menunjukkan rasa syukur ini dgn nikmat Allah yang sgt besar ni...

tak perlu lah rasenye nak ceritakan semua yang berlaku sepanjang tahun 2011 kan....
biar lah Allah shj yang tahu bagaimana aku sebenarnya....
Allah huakbar33!!!!

semoga umat islam menjadi lebih maju demi mencapai matlamat dunia dan akhirat....
semoga hambamu ini ya Allah menjadi hamba yang sentiasa mentaati Mu dan bersyukur kepada Mu atas setiap nikmat..walau sekecil mana sekalipun, walau nikmat itu nampak pada mata kasar aku mahupun tidak,.....

doa3...sabar3...itulah yang diperlukan...
semua ujian yang datang Allah tidak berikan kepada hamba yang tidak mampu menghadapinya...
percayalah...Allah itu maha Adil, maha Bijaksana, maha Pengasih...
segala puji bagi Allah....

walaupun aku manusia yang kadangkala lupa akan matlamat hidup aku di lahirkan di atas dunia ini...
namun...aku bersyukur sebab ada sahabat2 yang sentiasa mengigatkan aku....
bersyukur3 sangat...
Allah dah memberi nikmat sahabat yang baik kepada aku...

HAJAR...KAK SYIFA, SYIBA, DILA, DAYANG n EMY.....
terima kasih sangat3...
sangat menghargai persahabatan kita...semoga ukhwah kita berkekalan.....

setiap hari mendengar usrah..itulah yg paling berkesan pada siri aku..
semoga Allah merahmati kita, ahli keluarga kita dan sahabat2 kita semua....
:) :) <3

No comments:

Post a Comment

ASMA UL HUSNA

Recent Comments